وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

کلمه کلیدی چیست ؟

کلمه کلیدی ، کلمه ای است که شما برای ثبت نام کاربران در خبرنامه پیامکی خود انتخاب می کنید . کلمه کلیدی شما باید با تجارت تان مرتبط باشد و به خوبی به خاطر سپرده شود . از کلماتی که تایپ کردن و تلفظ شان سخت است به هیچ وجه استفاده نکنید مگر در مواقع ضروری . همچنین ما پیشنهاد می کنیم که از به کار بردن عبارات به جای کلمه کلیدی پرهیز کنید . یک کاربر می تواند به راحتی کلمه کلیدی شما را به خط اختصاصی تان ارسال کند و به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیاید .

پاسخگوی خودکار چیست ؟

یکی از مشتریان شما کلمه کلیدی را به خط اختصاصی شما ارسال می کند و عضو خبرنامه پیامکی تان می شود . در همان لحظه پیامکی از جانب شما به صورت خودکار برای آنها ارسال می شود که به این نوع پیامک ها ، پاسخگوی خودکار می گویند . این پیامک اطلاعات جزیی از خبرنامه را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و عضویت آنها را تایید می کند . همچنین این پیامک از پیش آماده شده می تواند از آنها بابت عضویتشان در خبرنامه پیامکی تشکر کند .

چگونه فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهم ؟

راه های بسیاری برای تبلیغ و گسترش فهرست خبرنامه پیامکی شما وجود دارد . بسیاری از کاربران تازه کار ما ترجیح می دهند با برگزاری مسابقه پیامکی مشتریان را به سمت خود جذب کنند در حالی که دیگر افراد با تبلیغ خبرنامه پیامکی خود در فروشگاه شان یا شبکه های اجتماعی سعی در گسترش آن دارند . بهتر است که مطمئن شوید که تکنیک های تبلیغاتی شما نیازها و سلایق مشتریان را هدف گرفته باشد .

چه پنلی برای من مناسب است ؟

درحالیکه به پنل های مقرون به صرفه ما نگاه می اندازید ، یکی را براساس تعداد پیامک ها انتخاب کنید . بیشتر کاربران ترجیح می دهند که در ابتدا از پنل پایه ی ما استفاده نمایند . به این ترتیب آنها می توانند بدون صرف هزینه بسیار بازاریابی پیامکی را محک بزنند . اما اگر کمی مطالب وبلاگ ما را مطالع نمایید سعی خواهید کرد که پنل خود را ارتقا دهید . فرض کنیم اکنون ۳۰۰ نفر عضو خبرنامه پیامکی شما هستند و می خواهید که در ماه برای هر کدام ۴ پیامک ارسال کنید . برای این کار شما به ۱۲۰۰ پیامک احتیاج دارید . بنابراین می توانید با انتخاب پنل های دیگر هزینه کم تری پرداخت کنید .

چگونه اولین کمپین تبلیغات پیامکی خود را راه اندازی کنم ؟

یک یا چند ماه پیش ما مطلبی در این رابطه در وبلاگ خود قرار دادیم . سعی کنید راه اندازی یک کمپین تبلیغات پیامکی را بیاموزید . به یاد داشته باشید که تمرین شما را قوی تر می کند . شاید راه اندازی کمپین در ابتدا کمی سخت باشد اما پس از مدتی مطمئن باشید که شما در این زمینه متخصص خواهید شد .