وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

با فرا رسیدن مناسبت های مختلف ، هزاران فروشگاه قصد دارند با تبلیغات ویژه این مناسبت ها را جشن بگیرند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند . ممکن است که شما صاحب یک فروشگاه شکلات فروشی باشید و بخواهید برای فرا رسیدن این مناسبت ها شکلات های خود را با تخفیف به فروش برسانید . یا شاید صاحب یک فروشگاه لباس یا بوتیک هستید و می خواهید برای اجناس خود تخفیف قرار دهید .


مهم نیست که چه مناسبتی در پیش رو دارید ، بازاریابی پیامکی همیشه باید در فهرست ابزارهای تبلیغاتی شما باشد . به یاد داشته باشید که بازاریابی پیامکی تنها یک ابزار نیست ، بلکه یکی از واجبات جهان بازاریابی و تبلیغات است . پنل اس ام اس به شما اجازه می دهد تا با هزاران یا حتی میلیون ها نفر ، تنها در طول چند ثانیه ارتباط برقرار کنید . هنگامی که شما کمپین های تبلیغاتی با مختوای خوب راه می اندازید ، اعضای خبرنامه پیامکی شما به طور مداوم پیامک های شما را دنبال می کنند .
فرض کنید که شما مراسمی را سالیانه در فروشگاه خود برگزار می کنید و برای بهتر برگزار کردن آن برای مشتریان خود پیامک ارسال می کنیم . حال باید از کجا شروع کنید ؟ بهتر است این سه روش ساده را دنبال کنید .
یک روز خوب را برای مراسم خود انتخاب کنید و برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید .
در این اطلاعیه ، برای همه اعضایتان اس ام اس اختصاصی بفرستید . مطمئن شوید که اعضای خبرنامه تان بدانند که اولین نفراتی هستند که این پیامک را دریافت می کنند . سعی کنید همۀ مشتریانتان را ترغیب کنید که به فهرست خبرنامۀ پیامکی تان بپیوندند ، همچنین به آنها وعدۀ عضویت VIP دهید . در کل ، کمپین تبلیغات پیامکی تان همواره باید به مشتریان وفادارتان پیشنهاد اختصاصی بدهد .

به آنها پیشنهاد کوپن تخفیف بدهید

اگر مشتریان دیگرتان برای حضور در مراسم باید مبلغی را پرداخت کنند ، اجازه دهید اعضای خبرنامه پیامکی تان به رایگان در آنجا حضور داشته باشند .

برایشان یک پیامک یادآور ارسال کنید

چند روز پیش از برگزاری مراسمتان برای اعضای خبرنامه پیامکی خود پیامکی یادآور ارسال کنید و از آنها دعوت کنید که در مراسمتان حضور یابند .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی