وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال اس ام اس در دوره های مشخص :

با استفاده از این امکان شما می توانید یک پیامک را به دفعات مشخص به یک یا چند مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید . سیستم به صورت خودکار ارسال ها را به میزان تعیین شده از سوی شما تکرار می کند . جهت جلوگیری از اتلاف وقت در ارسال متن های تکراری در تاریخ های مشخص ، امکانی برای ارسال خودکار این پیام ها طراحی شده است . این قابلیت برای کاربران فراهم شده است تا یک متن مشخص را به دفعات مشخص برای مخاطبین مورد نظر خود و در دوره های زمانی تعیین شده ، ارسال کنند . تعداد تکرارهای زمانی در هنگام افزودن یک ارسال دوره ای قابل انتخاب بوده و در هر زمان که کاربر مایل باشد ، قابلیت ویرایش یا لغو را دارند .

ارسال اس ام اس در دوره های مشخص


تسهیل ارسال های تکراری اس ام اس :

با توجه به اهمیت زمان در دنیای امروز ، تمامی افراد تلاش می کنند حتی الامکان از انجام دادن کارهای تکراری پرهیز کنند . به این منظور ، شما نیز می توانید از قابلیت ارسال دوره ای جهت فرستادن پیام های مکرر که برای تسهیل فرآیند یادآوری به مخاطبین تنظیم شده است ، بهره مند شوید . این امکان به کاربران اجازه می دهد تا لیستی از رویدادهای تکرار شونده را ایجاد و مدیریت کنند ، سیستم به صورت خودکار بر اساس تعریف های انجام شده توسط شما ، ارسال ها را انجام داده و کار شما را تسهیل می کند .

تسهیل ارسال های تکراری اس ام اس

صرفه جویی در زمان ارسال اس ام اس :

    امکان استفاده از سرویس ارسال دوره ای.
    تفکیک دوره های ارسال در قالب ساعتی ، روزانه ، ایام هفته ، ماه و سال .
    امکان ایجاد محدودیت زمانی مشخص برای تکرار ها با تعیین تعداد تکرار .
    امکان ایجاد نامحدود پیام های دوره ای و تکرار شونده با استفاده از روش های متفاوت .


صرفه جویی در زمان ارسال اس ام اس

ارسال اس ام اس در تاریخ و زمان دلخواه :

در استفاده از این امکان نیز کاربران قادر خواهند بود زمان دلخواه خود را چه در حال و چه در آینده ، برای ارسال پیام خود تعیین کنند .

ارسال اس ام اس در تاریخ و زمان دلخواه

وجود رویداد تکرار شونده اس ام اس :

برای استفاده از این قابلیت نیازمند شناسایی پیام های دوره ای خود هستیم ، تا با ایجاد ساختار مشخص برای تکرارهای آن ، بتوانیم آنها را در سیستم تعریف و مورد استفاده قرار دهیم .

تعریف تعداد تکرار :

برای تعریف یک رویداد تکرار شونده در سیستم ، لازم است تعداد تکرار آن را نیز برای سیستم مشخص کنید . این تکرارها می تواند از 2 تکرار تا تعداد تکرار نامحدود متغیر باشد .

تعریف تعداد تکرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی