وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال متفاوت پیام کوتاه ولی همزمان :

امکان ارسال متون متفاوت به مخاطبین مختلف تنها با یک بار زدن دکمه ارسال ، این امکان این مزیت را فراهم می کند تا با مستند کردن محتویات مورد نظر خود و مشخص کردن شماره مخاطب هر محتوا به صورت جداگانه ، اقدام به ارسال گروهی اس ام اس ولی با متون متفاوت کنید .

ارسال متفاوت پیام کوتاه ولی همزمان

صرفه جویی در زمان ارسال پیام کوتاه :

برای مدیریت زمان در ارسال های تکی خود به شماره های زیاد و با متون مختلف ، می توانید از این آپشن استفاده کنید . تنها کافی است لیست مخاطبین و متون مورد نظر را آماده کرده و با کمک این آپشن اقدام به ارسال همزمان آن ها کنید . این امکان این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید با تنظیم کل پیام های خود در یک صفحه (با شماره ها و پیام های متفاوت) ، با یک بار زدن دکمه ارسال تمامی آنها را به دست مخاطبین خود برسانید .

صرفه جویی در زمان ارسال پیام کوتاه

سرعت ارسال پیام کوتاه :

    ارسال گروهی متون مختلف به شماره مختلف ، به صورت جداگانه و در زمان واحد .
    امکان ارسال دسته جمعی با متون متفاوت به شماره های عادی .
    ارسال همزمان تمامی متون به چندین اپراتور مختلف .
    بدون محدودیت زمانی و مکانی .

سرعت ارسال پیام کوتاه

ارسال پیام کوتاه در تاریخ و زمان دلخواه :

در ارسال های خود شما قادر به تعیین تاریخ و زمان دلخواه می باشید . می توانید ارسال های خود را در زمان حال یا در تاریخ و ساعت مشخصی درآینده انجام دهید .

ارسال به صورت فلش :

در زمانی که شما پیامتان را به صورت فلش ارسال می کنید ، مخاطب شما تنها یکبار می تواند پیغام را ملاحظه کند ، این امکان به این صورت کار می کند که گوشی همراه نوع پیام را شناسایی کرده و بعد از یکبار نشان دادن آن به مخاطب شما ، اقدام به پاک کردن پیام از گوشی همراه شخص مورد نظر می کند ، این پیام قبل از پاک شدن ، حتماً باید توسط فرد مورد نظر خوانده شده باشد .

ارسال به صورت فلش

امکان ارسال پیام کوتاه از هر نوع شماره :

در این نوع ارسال شما می توانید هم از شماره عمومی پنل برای ارسال به مخاطبین خود استفاده کنید و هم با برنامه ریزی بلندمدت اقدام به خرید شماره / شماره های دلخواه خود کرده و از این پس از آنها برای ارسال و یا دریافت پیامک استفاده کنید .

تعداد نامحدود پیامک در این نوع ارسال :

شما می توانید در این صفحه به تعداد نامحدود ردیف ایجاد کرده و در هر ردیف پیام های متفاوتی قرار بدهید تا با زدن دکمه ارسال این پیام ها به شماره های مورد نظرتان ارسال شوند . هیچ محدودیتی در تعداد ، نوع شماره و کاراکترهای موجود در متن های نوشته شده وجود ندارد .

تعداد نامحدود پیامک در این نوع ارسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی