وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

همه پرسی با پیامک :

امکان بررسی نظر کاربران در کمترین زمان ممکن ، از طریق امکان ارزان قیمت ارسال اس ام اس فراهم شده تا کاربران بتوانند نقطه نظر مخاطبین خود را در زمینه سوالی که مطرح می کنند دریافت و با یکدیگر مقایسه کنند . این امکان برای پرسش یک سوال با جواب های مشخص قابل استفاده است .

همه پرسی با پیامک


کسب نظر مخاطب با پیامک :

امروزه با افزایش رقابت بین کسب و کارها ، اطلاع داشتن و بهره گیری از نظرات متفاوت مخاطبین ، می تواند بسیار موثر و کارا باشد . از این رو ، استفاده از این قابلیت در تصمیم گیری هایمان ، نتایج بسیار مثبتی در پی خواهد داشت . از طرفی اطلاع پیدا کردن از میزان مخاطبین فعال و پیرو کسب و کارمان ، تاثیر زیادی در نحوه فعالیت شرکت خواهد داشت . این قابلیت بدین منظور طراحی شده است تا به کاربران خود امکان ارتباطی دوطرفه را ارائه کند .

کسب نظر مخاطب با پیامک

سهولت در کسب نظرات با پیامک :

    امکان ساخت یک نظرسنجی با سوال مشخص و جواب های مشخص.
    امکان بررسی نتایج نظرسنجی به صورت جدولی و نموداری.
    امکان داشتن نمودار تمام صفحه به عنوان خروجی قابل نمایش.
    امکان جداسازی خط ارسال نظرسنجی و خط دریافت نظرات کاربران از هم.
    امکان ایجاد یک کلمه کلیدی با کلمات مترادف یا با نگارش های زبانی گوناگون.

سهولت در کسب نظرات با پیامک

زمان بندی دریافت پیامک نظرسنجی :

کاربران این امکان را دارند تا با انتخاب چارچوبی معین در زمان پاسخ دهی از طریق مشخص کردن تاریخ و ساعت شروع و پایان نظرسنجی ، به فعالیت مخاطبین خود نظم دهند .

پاسخ دهی خودکار :

این امکان فراهم شده است تا سیستم به صورت خودکار به ارسال پاسخ به مخاطبین بپردازد ، این امکان بر اساس درست بودن یا اشتباه بودن جواب ارسالی می تواند متون متفاوت و از قبل تعیین شده را برای آنها ارسال کند . برای مثال به درستی جواب و ثبت موفق آن در سیستم اشاره کند یا به غلط بودن جواب ارسالی که خارج از لیست جواب های تعیین شده توسط شما بوده است .

پاسخ دهی خودکار

لزوم شماره اختصاصی جهت دریافت پیامک نظرسنجی :

برای بهره بردن از این امکان ، لازم است کاربران ابتدا اقدام به خرید شماره اختصاصی کرده تا بتوانند علاوه بر ارسال پیام به مخاطبین خود، پاسخ آنها را نیز دریافت کنند.

پیش بینی کلمات کلیدی برای پاسخ دهی :

برای برگزاری یک نظرسنجی صحیح ، ابتدا باید تمام کلمات کلیدی ممکن متناسب با پاسخ سوال شما ، در سیستم وارد شود تا بعد پرسش از کاربران ، سیستم بتواند جواب ها را به درستی دسته بندی و به شما گزارش کند .

پیش بینی کلمات کلیدی برای پاسخ دهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی