وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

باشگاه مشتریان چیست ؟
باشگاه مشتریان پارس گرین یکی از برترین و متمایز ترین امکان ارسال پیامک را به کاربرانش ارائه می دهد .
با استفاده از این ماژول می توانید به شماره های بلک لیست مخابرات ارسال پیامک انجام دهید .  شماره های بلک لیست خطوطی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی توسط خود فرد مسدود شده است و پیامک خدماتی دریافت می کند همانند پیامک بانک ، بیمه و …
برای خدماتی کردن شماره اختصاصی دو روش وجود دارد :
1-    با استفاده از تعهد نامه شماره اختصاصی خود را خدماتی نمایید برای انجام این امر بایستی به صورت حقوقی اقدام نمایید یعنی دارا بودن کد اقتصادی ، شناسه ملی و شماره ثبت الزامی می باشد . اپراتور های پیامکی در صورتی که تعهد نامه شما را به علت نقص یا داشتن شرایط لازم از ما نپذیرند . شماره شما خدماتی نخواهد شد .
2-    با استفاده از ماژول باشگاه مشتریان به مخاطبانتان ارسال پیامک انجام دهید . این ماژول برنامه نویسی و ایده شرکت پارس گریم بوده و تا کنون شرکت دیگری این امکان را ارائه نداده است .
نکاتی در مورد ماژول باشگاه مشتریان :
1-    استفاده از ماژول باشگاه مشتریان برای افرادحقیقی یا حقوقی امکان پذیر می باشد و با این روش تمامی افراد می توانند برای مخاطبان و مشتریان خود sms ارسال نمایند .
2-    هزینه فعالسازی این ماژول ۴۸۰۰۰ تومان به صورت سالانه است .
3-    خط خدماتی باشگاه مشتریان دریافت نداشته و تنها ارسال پیامک انجام می شود .
4-    نکته حائز اهمیت این است که محتوای پیامک شما بایستی فقط خدماتی باشد و به افرادی ارسال پیامک انجام دهید که شما را بشناسند و تمایل به دریافت پیامک از شما را داشته باشند .
5-    مسولیت ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از این ماژول بر عهده شخص صاحب پنل می باشد .
تفاوت عمده باشگاه مشتریان با خدماتی کردن شماره توسط تعهد نامه این است در باشگاه مشتریان از مخاطب جهت ارسال پیامک اجازه گرفته می شود و در صورتی که کاربر پیامک را لغو نکند می توان ارسال پیامک انجام داد ، ولی در خدماتی کردن شماره با استفاده از تعهد نامه ارسال پیامک به صورت ساده انجام شده و اجازه ای از مخاطب گرفته نمی شود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی