وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

4 تاکتیک تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

به عنوان یک صاحب کار کوچک ، شما باید اهمیت بودجه و برنامه ریزی مالی را درک کنید . اگر شما نتوانید مخارج بازاریابی و تبلیغات خود را کنترل نمایید ، شانس های بسیاری را از دست خواهید داد . هنگامی که مخارج شما از کنترل خارج شوند ، برگشتن به مسیر گذشته بسیار سخت خواهد بود . با این حال ، چه چیزی بازاریابی پیامکی را ابزاری ویژه می سازد ؟ با بازاریابی پیامکی شما می توانید نتایجی را که می خواهید با پائین ترین هزینه دریافت نمایید . ما در پارس گرین امکان استفاده از پنل را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران خود ( کسب و کار های بزرگ و کوچک ) وارد می نماییم . هنگامی که می خواهید برای تجارت خود بازاریابی و تبلیغاتی کنید ؛ بهتر است از این ۴ تاکتیک استفاده نمایید .


 

شبکه های اجتماعی :

به عنوان یک ابزار بازاریابی رایگان ، شبکه های اجتماعی می توانند روزنه های تبلیغاتی را برای شما بگشایند . شما می توانید ، با استفاده از شبکه های اجتماعی در کسری از ثانیه به هزاران مخاطب دسترسی داشته باشید . هرچند برخی از شبکه های اجتماعی امکان استفاده از تبلیغات گسترده را در ازای پرداخت مبلغی در خدمت شما قرار می دهند ، این تنها امکانی اضافی می باشد . بازاریابی شبکه های اجتماعی اگر به درستی صورت گیرند ، در طولانی مدت شما شاهد رشد تجارت خود خواهید بود .

بازاریابی پیامکی :

شاید فکر کنید ما بر روی این روش از بازاریابی تعصب داریم ، اما بازاریابی پیامکی بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک به شمار می آید . تنها لازم است ، صدها یا هزاران پیامک را برای اعضای خبرنامۀ خود ارسال نمایید و در چند ثانیه شاهد بهبود تجارت خود باشید .

برنامه های ارجاعی :

بهتر است مردم را از طریق تبلیغ های شفاهی به محصولات خود معرفی کنید . اگر شما صاحب کسب و کار جدیدی هستید ، این روش می تواند در جذب مشتری بسیار به شما کمک کند . هنگامی که می خواهید چنین روشی را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید ، در ابتدا مطمئن شوید که روش های آمار و گزارش گیری دقیقی دارید . همیشه مشتریانتان را به خاطر وفاداری و تلاش هایشان ستایش کنید اما هیچ وقت بی دلیل به آنها تخفیف ویژه ندهید .

رضایت مشتریان :

تلاش کنید به هر نحوی رضایت مشتریان خود را به دست آورید . این کار میزان وفاداری آنها را نسبت به برند تجاری شما افزایش می دهد . اگر مردم در جایی از تجارت شما تعریف بشنوند ، مطمئنا علاقۀ بیشتری برای استفاده از محصولات و خدمات شما خواهند داشت .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی ما می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی