وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

بیشتر صاحبان تجارت های کوچک در چند سال اخیر به علت مقرون به صرفه بودن و سریع بودن به بازاریابی پیامکی روی آورده اند . از کسی پوشیده نیست که این متد ارتباطی موبایل بیشترین سود حاصل از سرمایه برگشت می دهد و تنها کاری که لازم است برای آن انجام دهید یافت مشتریانی با صلاحیت کافیست . بازاریابی پیامکی اگر به درستی انجام شود ، اعضای خبرنامه پیامکی شما باید همیشه برای تجارت شما ارزش قائل شوند و به شما سود برسانند . اما نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که بازاریابی پیامکی به تنهایی کافی نیست و باید همراه با روش های تبلیغاتی دیگر انجام شود تا بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد .

تنها کاری که بازاریابی پیامکی برایتان انجام نمی دهد

برخی اوقات ، مشتریان با ما تماس می گیرند و فهرستی از شماره تلفن را برای ما می فرستند و از ما می خواهند که آنها را در سایت برایشان آپلود کنیم . هنگامی که شماره ها را بررسی می کنیم متوجه می شویم که بیشترشان شماره ی خط تلفن ثابت هستند . ما ، در پارس گرین وقتی این نوع فهرست ها را مشاهده می کنیم متوجه خطر بزرگی که تجارت ها را تهدید می کند ، می شویم . در واقع ، بازاریابانی وجود دارند که از افراد مختلف فهرست شماره تلفن خریداری می کنند تا از آنها برای تجارت خود استفاده کنند . این کار نه تنها غیر اخلاقی است ، بلکه هیچ سودی نیز برای کسب و کارتان نخواهد داشت . در طولانی مدت این روش ضررهای مالی و حتی قانونی را برای صاحب کاران به دنبال دارد . همچنین بسیاری از این شماره ها ساختگی هستند .
اگر شما به دنبال روش تبلیغاتی هستید که به هزاران مشتری که به کسب و کار شما اهمیت نمی دهند دسترسی داشته باشید ، استفاده از پنل اس ام اس به شما پیشنهاد نمی شود . به یاد داشته باشید که کمیت مهم نیست ، بلکه کیفیت است که ارزشمند است . آیا فهرست خبرنامه پیامکی در حال افزایش تان برای تان مهم است ؟ مطمئنا اهمیت دارد . اما ، چیزی که علاوه بر گسترش فهرست تان اهمیت دارد ، مشتریان وفادار هستند . شما به افرادی احتیاج دارید که به برند تجاری شما علاقه دارند و با شما در تعامل هستند .
شما می خواهید که با افرادی که به عضویت خبرنامه پیامکی شما درآمده اند ارتباطی صمیمانه برقرار کنید . اگر شما بدون هیچ هدف خاصی شروع به ارسال پیامک به مخاطبان تان کنید ، در مدتی کوتاه مشاهده خواهید کرد که تعداد لغو عضویت افراد افزایش خواهد داشت .
بنابراین درسی که امروز یاد گرفتیم چیست ؟ کمپین تبلیغات پیامکی خود را برای افرادی که علاقه ای به کسب و کار شما ندارند تبلیغ نکنید . بازاریابی پیامکی لزوما شما و برندتان را مشهور نخواهد کرد اما میزان وفاداری مشتریان به شما را افزایش خواهد داد . این همان چیزی است که در کسب و کارمان احتیاج داریم .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی