وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

انتقال پیامک دریافتی :

این امکان برای شما فراهم شده است تا با تعیین کلید واژه خاص که در متن پیامک دریافتی وجود داشته باشد ، متن پیامک را به شماره تلفن دیگری به صورت خودکار ارسال نمایید . این قابلیت تنها با خرید خط اختصاصی قابل استفاده خواهد بود . از این طریق شما این قابلیت را خواهید داشت تا تمام پیام های مهم مورد نظر خود را در گوشی همراه خود یا هر شماره ای که به سیستم اعلام کنید ، دریافت و بدون نیاز به مراجعه به وب سایت آنها را بررسی کنید .

انتقال پیامک دریافتی


تفکیک پیامک های مهم :

با توجه به مهم بودن برخی از پیام ها برای برخی از افراد ، مثلا پیام هایی که ماهیت بازخوردی دارند برای مدیران ، ماهیت مالی دارند برای حسابداران و انواع مختلف دسته بندی ها ، و از طرفی محرمانه بودن محتوای برخی از این پیام ها و قصد مدیر سیستم برای جلوگیری از خوانده شدن یک پیام توسط اشخاص دیگر ، این قابلیت به شما کمک می کند که با تعیین کلید واژه های مشخص در سیستم ، پیام های دریافتی را دسته بندی و تنها برای مسئول مربوطه ارسال کنید . همچنین می توانید با این کار پیام های مهم را شناسایی و برای خود ارسال کرده و قبل از بررسی کل پیام ها ، بتوانید در همان زمان که این پیام به سیستم ما ارسال می شود در گوشی خود نیز آن را مورد بررسی قرار بدهید .

تفکیک پیامک های مهم

تفکیک پیامک های مهم

انتخاب شماره دایورت پیامک :

برای استفاده از این سرویس شما می بایست شماره مورد نظر خود برای دریافت اس ام اس های رسیده به سیستم را که کلید واژه خاص تعیین شده توسط شما را دارند ، مشخص نمایید .

دایورت ارزان قیمت

لزوم شماره اختصاصی در استفاده از دایورت پیامک :

جهت استفاده از این قابلیت ، لازم است کاربران ابتدا اقدام به خرید شماره اختصاصی کرده تا از این شماره برای دریافت پاسخ ها استفاده نمایند .

تعیین کلمات کلیدی برای دایورت پیام :

برای بهره بردن از این امکان ، ابتدا بایدکلمات کلیدی مورد نظر را در سیستم وارد کنید تا بتواند در مواجهه با آن ها پیامک را به شماره از پیش تعیین شده ارسال کند . دقت فرمایید که در تعیین این کلمات دقت لازم را انجام دهید تا مثلا با یک غلط املایی کوچک یا متفاوت بودن زبان نگارشی متن ارسالی ، پیام مورد نظر خود را از دست ندهید .

تعیین کلمات کلیدی برای دایورت پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی