وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

راهنمای غیر فعال سازی تبلیغات تلگرام

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ق.ظ

با ظهور اپلیکیشن های پیام رسان مانند تلگرام ، حجم عظیمی از ارتباطات متنی به این نوع نرم افزارها منتقل گردید . رایگان بودن و راحتی استفاده از این اپلیکیشن ها سبب محبوبیت تلگرام بین دارندگان تلفن همراه به ویژه ایرانیان شد ، اما مانند بسیاری از پدیده های نو ظهور ، تلگرام نیز مضراتی را به همراه فواید خود برای کاربران به دنبال داشته است . شاید بپرسید چه مضراتی ؟ در جواب باید گفت ، تبلیغات تلگرام ناخواسته !

طی یک سال گذشته اپلیکیشن تلگرام محبوبیت بسیار خاصی بین کاربران ایرانی پیدا کرده است به طوریکه ایجاد کانال یا گروه به یکی از نیازهای سازمان ها ، شرکت ها و تجارت های مختلف تبدیل شده است . اما همین امکانات باعث شده است که برخی اسپمر ها و افراد سود جو برای کسب اندکی درآمد ، آسایش کاربران را مختل کنند .

احتمالاً شما نیز مانند دیگران روزانه پیامک های تبلیغاتی بسیاری را به صورت ناخواسته بروی تلگرام دریافت می کنید یا بی آنکه به فردی اجازه داده باشید ، عضو گروه ها و کانال هایی می شوید که هیچ علاقه ای به آنها ندارید . دریافت هر روزۀ تبلیغات بی سر و ته و گاهاً محتوای غیر اخلاقی امری بسیار خسته کننده است . مطمئناً می دانید که اضافه کردن یک فرد به گروه یا کانال خاصی در تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی نیازمند کسب اجازۀ کاربر است که متاسفانه اسپمرها به این موضوع اهمیت نمی دهند .
نرم افزار تلگرام در آخرین به روز رسانی خود راه حل جالبی را در اختیار کاربران قرار داده است که ما تصمیم داریم در این مقاله این راه حل را به شما عزیزان آموزش دهیم . پس به شما پیشنهاد می دهیم برای یادگیری غیر فعال کردن پیام های تبلیغاتی تلگرام ، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید .
این قابلیت جدید که در نسخۀ ۳٫۵٫۰ تلگرام موجود است به شما امکان می دهد که به صورت دستی ( Manual ) افرادی را که علاقه مندید شما را به گروه ها و کانال های مختلف اضافه کنند ، انتخاب نمایید .
با استفاده از این قابلیت شما می توانید فهرستی از افرادی که می خواهید شما را به گروه یا کانالی جدید در تلگرام اضافه کنند ، ایجاد کنید یا فهرست سیاهی از افرادی ایجاد نمایید که اجازۀ اضافه کردن شما به گروه های مختلف را نداشته باشند . برای انجام این کار مراحل زیر را به دقت دنبال کنید :
در مرحلۀ اول باید به صفحۀ تنظیمات تلگرام مراجعه کنید و گزینۀ Privacy and Security را انتخاب نمایید .

اکنون شما گزینۀ Groups را مشاهده می نمایید . این گزینه را انتخاب کنید :

در بالای صفحۀ Groups نوشته شده است “ چه کسانی می توانند من را به گروه ها اضافه کنند ” و حالت پیش فرض این بخش بروی Everybody تنظیم شده است . خب برای آنکه از شر تبلیغات تلگرام خلاص شوید ، وضعیت آن را از Everybody به My Contacts تغییر دهید . به این ترتیب تنها افرادی که در دفترچه تلفن شما ذخیره شده اند می توانند شما را به گروه های مختلف اضافه نمایند .

در قسمت پائین صفحۀ Groups تنظیمات تلگرام شما می توانید فهرستی از افرادی که می خواهید یا نمی خواهید که شما را به گروه ها یا کانال های مختلف اضافه کنند ، ایجاد نمایید .
گزینۀ اول ، Never Allow ، به شما امکان می دهد لیست سیاهی از افرادی که نمی خواهید هرگز شما را به گروهی اضافه کنند ، ایجاد نمایید .

گزینۀ دوم که Always Allow می باشد به شما امکان می دهد که فهرستی از افرادی ایجاد نمایید که اجازه دارند همیشه شما را به کانال یا گروهی اضافه نمایند .

به این ترتیب شما با چند کلیک از شر تبلیغات تلگرام خلاص خواهید شد . پس اگر از تبلیغات و گروه های بی ربط تلگرام خسته شده اید ، همین اکنون تنظیمات اپلیکیشن تلگرام خود را تغییر دهید . اگر نرم افزار تلگرام شما قدیمی است ، سریعاً نسبت به بروزرسانی آن اقدام نمایید و تنظیمات لازم را اعمال کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
برای خواندن مطالب بیشتر به وبلاگ پارس گرین مراجعه نمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی