وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

برکسی پوشیده نیست که برای رسیدن به موفقیت تجاری ، الگوها و روش های مشخصی وجود دارد . خوشبختانه ما در پارس گرین تمام تلاش خود را برای تعلیم و آموزش این الگوها و روشها انجام می دهیم . مطمئنا شما نمی توانید یک در طول یک شب بازاریابی پیامکی را به خوبی فرا بگیرید . در همان زمان ، امیدواریم که شما با کار کردن و آشنایی با پنل کاربری ما ، بتوانید مهارت کافی در بازاریابی پیامکی را به دست آورید . حال ؛ فرض کنیم که شما آموزش های موجود در وبلاگ ما را مطالعه نکنید . اگر شما نخواهید که خود را با این تکنیک های بازاریابی آشنا کنید ، ممکن است این اتفاق ها بیافتد .

فهرست خبرنامه پیامکی شما رشد نمی کند

حتی اگر فهرست پیامکی شما رشد خوبی داشته باشد ، باز هم افراد در لیست خبرنامه شما صلاحیت کافی برای خرید محصولات شما را ندارند . اگر خوش شانس باشید تنها نیمی از افراد فهرست خبرنامه شما ، علاقه مند به محصولات شما خواهند بود . با مرور زمان ضعف کار و تبلیغات شما معروف خواهد شد و در آینده افراد کمتری به عضویت خبرنامه پیامکی شما در می آیند .

اعضای خبرنامه پیامکی تان آزرده خاطر خواهند شد

شما می خواهید که اعضای خبرنامه پیامکی تان ، اخبار مربوط به شما را دنبال کنند و در رابطه با آن ها فعالیت داشته باشند . اگر شما نتوانید بهترین روش ها و تاکتیک های پیامکی را دنبال کنید ، مشتریان شما نیز پیگیر اخبار شما نخواهند بود . ممکن است آنها حتی اخبار و اطلاعیه های مربوط به شما را مطالعه نکنند و از پیشنهادات شما اصلا استقبال نکنند . تاثیر این امر در طولانی مدت چیست ؟ تجارت شما پیشرفت نخواهد کرد .

میزان لغو عضویت افراد در خبرنامه پیامکی شما رشد چشمگیری خواهد داشت

چه کسی می خواهد عضوی از فهرست بازاریابی پیامکی باشد که از بهترین تاکتیک های تبلیغاتی بهره نمی گیرد ؟ به شما می گوییم ، هیچ کس . وقتی که افراد متوجه روش های نادرست بازاریابی شما شوند ، از فهرست خبرنامه پیامکی شما لغو عضویت خواهند کرد . هنگامی که این اتفاق می افتد ، دیگر نمی توانید آن ها را به عضویت دوباره دعوت نمایید . متاسفانه شما تنها یک شانس برای تاثیر گذاری روش مشتریان خود دارید . پس آن را خراب نکنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی