وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ما همیشه از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای تجار و صاحبان کسب و کار سخن گفته ایم ، حال تکلیف مشتریان چیست ؟ آیا آنها با عضویت در خبرنامه پیامکی از مزایایی بهره مند می شوند ؟ البته ، بازاریابی پیامکی مزایای واضحی برای مشتریان دارد ، مزایایی مانند دریافت تخفیف و پیشنهاد های اختصاصی . اما به جز این دو مورد ، بازاریابی پیامکی چه مزایا و فوایدی برای کاربران دارد ؟

 

اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که بازاریابی پیامکی به شما ( کاربر ) اجازه می دهد که به سرعت و بدون معطلی با شرکت یا برند مورد علاقه خود در ارتباط باشید . در این حالت تنها یک قدم با دریافت پیامک های اختصاصی فاصله دارید .
در زیر به برخی از مزایای بازاریابی پیامکی برای کاربران ، مشتریان و اعضای خبرنامه پیامکی را بیان می کنیم .

راحتی

دیگر لازم نیست که ۲۰ دقیقه بین کوپن های تخفیف خود بگردید . کوپن های تخفیف پیامکی به راحتی همان کار کوپن های کاغذی را برای شما انجام می دهند . آیا می خواهید برای شام ۵ شنبه شب چند تومانی پول ذخیره کنید ؟ بهتر است عضو خبرنامه پیامکی رستوران مورد علاقۀ خود شوید و برای وفاداری خود تخفیف دریافت کنید . به این ترتیب می توانید در مواقع به خصوص زمان و سرمایه خود را ذخیره کنید .

دسترسی سریع

اعضای خبرنامه پیامکی ، به سرعت نوتیفیکیشن دریافت می کنند و اگر تجارت برند مورد علاقه شما رونق یافت ، زودتر از دیگر افراد پیشنهاد ها را دریافت می کنید . فرض کنید لباس فروشی مورد علاقه تان برای دو روز حراج گذاشته است . مطمئن باشید فروشگاه مورد علاقه تان برای تشکر از وفادار بودن شما ، زودتر از دیگران شما را از این حراجی آگاه می سازد . شما اولین نفری خواهید بود که این پیامک تخفیف را دریافت خواهید کرد و حتی پیش از شروع حراج شما از آن خبر خواهید داشت . میلیون ها فروشگاه از این روش برای کسب درآمد بیشتر خود استفاده می کنند .

یادآورها

پس از عضویت در یک خبرنامه پیامکی ، به طور مداوم وقایع و رویدادهای مرتبط با آن شرکت یا فروشگاه را دریافت خواهید کرد . از طریق تلفن همراه خود می توانید از اخبار و اطلاعیه ها آگاه شوید و اطلاعات به روز داشته باشید . اگر می خواهید که در این دایره بمانید ، بازاریابی پیامکی تنها راه حل آن است .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی