وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

در حال حاضر بسیاری از سازمان ها و شرکت ها از روش ها مختلف بدنبال تبلیغ و شناساندن محصول و خدمات خود هستند . از جمله این روش ها آگهی و تبلیغ در رسانه های جمعی ، بروشور ، تراکت و .... است . هرکدام از این روش ها ویژگی ها و نقاط ضعف و قوتی نسبت به هم دارند اما معمولا ارزان بودن و دیده شدن مهمترین فاکتور در همه تبلیغ کنندگان است.

مزیت تبلیغات با پیام کوتاه

تبلیغ از طریق پیام کوتاه یکی از روش هایی است که هر دو فاکتور رو با هم در اختیار دارد و بازخورد بهتری نسبت به روش های مشابه دارد . از جمله مزیت های تبلیغ از طریق پیام کوتاه عبارت است از :
1-     تبلیغات از طریق پیام کوتاه مستقیم و بدون واسطه است و می توانید مطمئن باشید پیام شما حتما به دست مخاطب می رسد .
2-     تبلیغ از این طریق نیاز به بسترسازی گسترده ، سخت افزار یا طراحی پیچیده و زمان بر ندارد .
3-     از طریق پیام کوتاه در یک زمان می توانید به افراد زیادی پیام تبلیغی فرستاد .
4-     با استفاده از سیستم مدیریتی ( پنل اس ام اس ) می توانید آمار کامل و دقیقی از میزان تبلیغات خود از طریق پیامک در اختیار داشته باشید .
5-     سیستم پیام کوتاه دو طرفه است و می توانید بازخورد مشتریان خود را از محصول و پیامک خود با طرح یک سوال به آسانی بدست آورید .
6-     سیستم پیام کوتاه 24 ساعته است و در هرزمان می توان نسبت به استفاده از آن اقدام نمود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی