وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

از زمان تاسیس سامانه پارس گرین ، ما هر روز در حال ارائۀ یک مقاله آموزشی جهت بالا بردن فرهنگ استفاده از اس ام اس در ایران هستیم . وبلاگ پارس گرین منبع مناسبی برای یادگیری بازاریابی پیامکی و نحوه استفاده درست از پنل اس ام اس می باشد . علی رغم اینکه به شما توصیه می کنیم که مطالب وبلاگ پارس گرین را هر روز دنبال کنید ، اما در این مطلب می خواهیم سه اصل مهم پیامکی را برایتان شرح دهیم . پس این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید .


اگر مشتریان وفادار می خواهید ، بهتر است پیش از ارسال اس ام اس ، از آنها اجازه بگیرید .
بازاریابی پیامکی زمانی می تواند موفق عمل کند که بر اساس استانداردها اجرا شود . یکی از این استانداردها دریافت مجوز ارسال پیامک از مشتریان و اعضای خبرنامه پیامکی است . خلاصه بگوییم ، شما پیش از آنکه برای اینکه فردی را به عضویت خبرنامه پیامکی خود در بیاورید ، باید از آنها اجازه بگیرید . هیچ گاه فرض نکنید که یک مشتری می خواهد عضو خبرنامه پیامکی شما شود . حتی اگر فرضیه شما درست باشد ، باز هم پیش از اضافه کردن شماره آنها به فهرست خود باید ، از آنها اجازه بگیرید .
هنگامی که خبرنامه پیامکی خود را تبلیغ می کنید ، صادق و دقیق باشید
هیچ گاه برای گسترش فهرست خبرنامه پیامکی خود ، دروغ نگویید و سعی نکنید که مشتریان خود را گول بزنید . این کار نه تنها بازاریابی ضعیفی به شمار می آید ، بلکه می تواند تجارت شما را به خطر بیاندازد . خوشبختانه ، پارس گرین همواره با افرادی همکاری داشته است که می خواهند بازاریابی پیامکی را به صحیح ترین نحو انجام دهند . برای مثال به جای ارسال اس ام اسی با مضمون زیر :
با ارسال کلمه همبرگر به شماره 02141757000  ، یک همبرگر رایگان دریافت کنید .
پیامکی تبلیغاتی با این محتوا برای مشتریان خود ارسال نمایید :
با ارسال کلمه همبرگر به شماره 02141757000  ، یک همبرگر رایگان دریافت کنید و به عضویت خبرنامه ما در بیایید .
فهم استفاده درست از بازاریابی پیامکی برای دستیابی به موفقیت ضروری است
ما می دانیم ، یادگیری و آموزش بازاریابی پیامکی موضوع هیجان انگیزی نیست . احتمالا شما ترجیح می دهید که اطلاعات بیشتری راجع به روش های جلب مشتری داشته باشید . اما بدانید ، اگر نحوۀ استفاده از پنل پیامک جهت ارسال های تبلیغاتی را به درستی یاد نگیرید ، مسلما به نتیجۀ دلخواهتان نخواهید رسید .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی