وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

چرا پیامک های تبلیغاتی تان مورد توجه قرار نمی گیرد؟

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

آیا حدس می زنید که کاربران پیامک های شما را نادیده می گیرند ؟ احتمالا حدس شما درست است . در حقیقت ، ممکن است در شرایط خاص ، مشتریان حتی پیامک های شما را باز نکنند . ما نمی خواهیم شما را از این بابت نگران کنیم . این اتفاق در شرایط عادی رخ نخواهد داد . اما اگر شما فکر می کنید که پیامک هایتان با چنین بازخوردی روبرو می شود ، بهتر است راه حلی برای این مسئله بیاندیشید . به شما پیشنهاد می کنیم از راه کارهایی که در زیر برای شما پیشنهاد داده ایم استفاده کنید و مطمئن شوید که هیچ کدام از این اشتباهات را مرتکب نمی شوید .

پیامک های زیادی را برای مشتریان خود ارسال می کنید :

حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید ، اس ام اس ارسال نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد . فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه ۶ پیامک به آنها ارسال می کنید ، اما ممکن است ۶ پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود . برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به ۵ کاهش دهید . همچنین ، هیچ وقت بدون هدف پیامک ارسال نکنید . همیشه هدف از ارسال پیامک را برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید .

پیامک های شما با نیازهای مشتریانتان ارتباطی ندارند :

این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند . به این ترتیب پس از چند بار ارسال پیامک به ایشان ، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند .

اعضای خبرنامه پیامکی شما صلاحیت کافی را ندارند :

این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید . در بازاریابی پیامکی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت . اگر شما برای ۱۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها ۱% از آنها به پیامک های شما اهمیت می دهند ، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد . بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی