وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

تعداد زیادی از کاربران پارس گرین درخواست ارسال پیامک از دکل اپراتور ها را دارند . از بین اپراتور های فعال کشور فقط اپراتور ایرانسل ارسال پیامک از دکل را انجام می دهد و اپراتور های همراه اول و رایتل این امکان را ارائه نمی دهند . علت درخواست کاربران سامانه پیامک پارس گرین برای ارسال پیامک از دکل ایرانسل این است که ارسال پیامک به شماره های فعال در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده انتخابیشان انجام می شود و درصد شماره های خاموش در این ارسال بسیار ناچیز می باشد و به طور تقریبی ۱۰۰% افراد پیامک را دریافت می کنند .

نکاتی پیرامون ارسال پیامک از دکل ایرانسل :
1-    ارسال پیامک از دکل ایرانسل مستقیما از طریق خود اپراتور ایرانسل انجام می شود و شرکت پارس گرین  فقط درخواست ارسال پیامک را ثبت می کند .
2-    پس از ارسال پیامک گزارش دلیوری به شما نمایش داده نمی شود زیرا اپراتور ایرانسل لیست شماره ها را در اختیار شرکت قرار نمی دهد .
3-    حداقل ارسال پیامک شما باید ۵۰۰۰۰ پیامک باشد و کمتر از این مقدار زمانی انجام می شود که محدوده انتخابی شما کمتر از ۵۰۰۰۰ شماره داشته باشد ، به طور مثال دکل یک روستا امکان دارد کمتر از ۵۰۰۰۰ شماره موجود داشته باشد و شما می توانید به همان مقدار ارسال پیامکتان را انجام دهید . البته شایان ذکر می باشد که امکان ارسال ۵۰۰۰۰ پیامکتان به چند محدوده در یک روز میسر می باشد ، یعنی به عنوان مثال به جای آن که به یک منطقه ۵۰۰۰۰ پیامک ارسال نمایید به ۵ منطقه مختلف ارسالتان را انجام دهید که به هر منطقه ۱۰۰۰۰ پیامک ارسال می شود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی