وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال تبلیغات پیامکی از همان زمانی که پیام کوتاه بین افراد و صاحبین مشاغل محبوب شد به عنوان یکی از راه های تبلیغاتی مطرح گردید . ارسال تکی و سپس ارسال انبوه پیامک به دلیل بازخورد و تازگی روند کاریشان به شدت مورد استفاده قرار گرفتند . پس از مدتی حجم متن های مشابه و تکراری دلزدگی همگان را موجب شد . بسیاری از ارسال ها دیگر مجذوب کننده نبود و بازخورد ارسال پیامک کاهش زیادی پیدا کرد . راه های مختلفی جایگزین ارسال پیامک بود که متاسفانه در برخی موارد کارایی لازم را نداشت در این بین بسیاری از افراد  ایده های ناب و جالب و تک در ارسال پیامک تبلیغاتی را بررسی نمودند تا علاوه بر اینکه ارسال کننده را خوش ذوق جلوه می کند ، در جذب مشتری نیز بسیار سودمند خواهد بود .

در ادامه ایده هایی برای ارسال پیامک را با شما در میان خواهیم گذاشت :
1-    ارسال متن سوالی : به جای اینکه از متنی خبری استفاده نمایید از گیرندگان خود سوالی بپرسید . اگر ارائه دهنده خدمات هستید می توانید با سوالی مربوط به نوع خدمات خود ، جواب را به خودتان مربوط سازید . برای مثال برای استفاده از سامانه ارسال پیامک از متن ” آیا تا به حال تجربه مشتریان جذب شده توسط پیامک را داشته اید ؟ “ چنین متن هایی باعث می شود تا احساس نیاز کاربران به آن محصول یا خدمات احساس شود و کنجکاوی دریافت اطلاعات از آن را داشته باشند .
2-    استفاده از متن های جالب : هیچ نوشته ای نمی تواند به اندازه یک متن جالب و با ذوق احساس صمیمیت را بین فروشنده و خریدار ایجاد نماید و موجب خرید شود . متن های جالب می تواند عبارت و یا یک سوال و یا یک شعار باشد .
3-    من را دنبال کن : اگر به دستتان پیامک تبلیغاتی برسد که بخواهید درباره آن بدانید چه می کنید ؟ البته . تماس می گیرد و یا به وب سایت اعلام شده مراجعه می کنید . اگر این اطلاعات نوشته نشده بود چه ؟؟؟؟؟ جواب ساده است . شما یک محصول را از دسته نداده اید . آن ها یک مشتری خود را از دست داده اند . اگر تعداد هم بالا باشد که عملا بازخوردی از ارسال تبلیغاتی پیامک نداشته اند و مشتریان خوبی را از دست داده اند پس حتما برای تماس با خودتان راهی پیش روی مشتریانتان قرار دهید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی