وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ساده بگوییم ، بازاریابی پیامکی چیزی جز داشتن فهرستی از اعضای شایسته نیست . همیشه باید از اینکه اعضای خبرنامه پیامکی شما افراد با صلاحیتی هستند مطمئن شوید . این افراد باید خدمات یا محصولاتی را که شما ارائه می کنید ، دوست داشته باشند . در هر صورت ، در این مطلب می خواهیم ۵ روش تبلیغ درون فروشگاهی را برایتان توضیح دهیم که به رشد و توسعه فهرست اعضای خبرنامه پیامکی تان کمک می کنند .

تخفیف فوری

هنگامی که مشتریان با اقلام خریداری شده به صندوق حساب می رسند ، همانجا ، پای صندوق به آنها تخفیف دهید . هم چنین اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید برای مقدار معینی از خرید تخفیف ارائه کنید . برای مثال می توانید به مشتریان خود بگوئید که با خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان ، به آنها ۱۰ هزار تومان تخفیف می دهید . هر چند بهتر است که در پای صندوق به آنها تخفیف دهید . هر چه شرایط تخفیف خود را گسترش دهید ، مشتریان بیشتر دچار سردرگمی می شوند .

اهدای هدیه در ازای خرید

هنگامی که مشتریانتان در خبرنامه پیامکی تان عضو شدند ، در ازای هر خرید به آنها هدیه ای رایگان ارائه کنید . برای مثال ، اگر شما یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید ، می توانید در ازای خرید یک عطر به آنها یک لوازم آرایشی هدیه دهید . این کار مشتریان را ترغیب می کند تا سریعتر به فهرست خبرنامه پیامکی شما ملحق شوند .

مسابقه ورودی

بهترین راه برای گسترش خبرنامۀ پیامکی چیست ؟ برگزاری یک مسابقۀ پیامکی . در اولین قدم ، جایزۀ نفیسی را برای مسابقه خود انتخاب کنید . باید مسابقه خود را به گونه ای برگزار کنید که مشتریانتان برای شرکت در آن از هم دیگر سبقت بگیرند .

تبلیغات دهان به دهان

سعی کنید در فروشگاه خود با مشتریان ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید . به آنها طرز ثبت نام در خبرنامه پیامکی را توضیح دهید و از مزایای آن برایشان بگویید . با گذشت این همه سال ، هنوز اس ام اس روش بازاریابی نوینی به شمار می آید که تنها به کمی توضیح و آشنایی نیاز دارد . این کار شما اعتماد مشتریان را نسبت به شما جلب می کند و به آنها این اطمینان را خواهد داد که قرار نیست تعهدات خود را زیر پا بگذارید .

حراجی ها

آیا می خواهید اجناس فروشگاه خود را به مدت ۲۴ ساعت حراج کنید ؟ به اعضای خبرنامه پیامکی خود اطلاع دهید که یک ساعت پیشتر از مشتریان عادی در فروشگاه شما حاضر شوند . برای خبرنامه پیامکی خود در فروشگاهتان تبلیغ کنید و به مشتریانتان از مزایای بی شمار آن بگویید .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی