وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

شرکت پارس گرین در سال 1389 توسط گروهی جوان و خلاق در عرصه تبلیغات ، با هدف توسعه تبلیغات بهینه و با رویکرد مشتری مداری پا به عرصه تبلیغات نهاد و با تیمی متخصص سعی در ارائه محصولات با قیمت دلخواه مشتری دارد .

درباره پارس گرین


این شرکت فعالیت خود را با راه اندازی سامانه پیام کوتاه به آدرس parsgreen.com شروع کرد و پس از آن بخش های دیگری را نیز به آن افزود . در حال حاضر با دارا بودن بخش خدمات پیام صوتی ، مدعی شرکتی جوان و پویا می باشد .
شرکت پارس گرین به پشتوانه تجربه و توان فنی بالا ، نیروی مجرب و متخصص در حوزه تولید سیستم­ ها و نرم افزارهای مخابراتی و بهره گیری از زیر ساخت­ های فنی ، فصل نوینی را در ارائه سرویس­های ارزش افزوده آغاز نموده است و در گام نخست از جانب مخابرات تهران ، به عنوان برترین مجری فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت در نظر گرفته شده است .
به واسطه این سرویس ، مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت ، به ارسال و دریافت پیامک و فکس بپردازند و بدین ترتیب به جای پیش شماره های مجازی ۱۰۰۰، 5000، شماره ثابت تلفن کسب و کار خود را به همراه پیش شماره ۰۲۱و ۰۲٦ به عنوان شماره فرستنده ، به کار ببرند . متقاضیان سرویس می توانند پس از تکمیل مراحل ثبت نام ، وارد پنل پارس گرین شده و از امکانات آن بهره ببرند .
فعالیت هایی که در سایت شرکت ارائه می گردد شامل فعالیت های زیر می باشد :

ارائه خدمات پیام کوتاه انبوه با وب سرویس 5000 :

خدمات پیام کوتاه شرکت شامل ارائه سامانه های هوشمند پیام کوتاه تحت وب به صورت کاربری و نمایندگی ، فروش خطوط اختصاصی دریافت پیامک شامل خطوط ،۸،۱۰،۱۲ و ۱۴ رقمی با شماره ۱۰۰۰, ۵۰۰۰ و ۰۲۱ دریافت سفارش ارسال پیامک به صورت انبوه و منطقه ای و به کلیه نقاط کشور و به ویژه ارسال پیامک به صورت هدفمند به صنوف خاص ، فروش شارژ پیامک و … می باشد .
نرم افزار پیام کوتاه شرکت دارای امکانات متنوعی از جمله امکان ارسال پیامک به صورت تکی ، گروهی ، انبوه ، منطقه ای ، شهری ، کشوری ، ارسال به اصناف خاص (هدفمند) ، ارسال هوشمند و متناظر ، دفترچه تلفن ، نظرسنجی و مسابقه و … می باشد . همچنین کسانی که درخواست اخذ نمایندگی نیز دارند ، این شرکت پنل های نمایندگی را نیز ارائه می دهد تا علاقه مندان به کسب و کار بتوانند در این زمینه فعالیت کنند . پشتیبانی شرکت همیشه همراه شما مشتریان می باشد .
علاوه بر این ، پارس گرین سرویس­ های دیگری اعم از وب سرویس ارسال و دریافت پیامک با تلفن ثابت ، ارسال پیامک زنده (مبتنی بر مکان) و تبلیغات اپلیکیشنی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد . اطلاعات تکمیلی در بخش سرویس ها ارائه شده است .
امید است با اعتماد به کارکنان این شرکت ، گامی بلند در کسب و کار و تجارت الکترونیک بردارید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی