وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

نمایندگی پنل اس ام اس چیست ؟

نمیدانم شما هم به کسب و کار اینترنتی یا شغل دوم اینترنتی اعتقاد دارید یا نه ، اما اگر بخواهید شغل دوم داشته باشید و درامد بیشتری داشته باشید ، آسان ترین راه کارافرین شدن به صورت اینترنتی است ، چون تا زمانی که کسب‌وکارتان رونق بگیرد ، به شما اجازه میدهد به صورت پاره وقت  به این کار را انجام دهید ، وقت کمی از شما میگیرد و برای شروع نیازی به سرمایه گذاری آنچنانی ندارید اما در کسب‌وکارهای فیزیکی شما در هر کاری که بخواهید شروع کنید باید به هر حال بیشتر از همه چیز باید وقتتان را برای شغلتان بگذارید و این باعث می شود از لذت در کنارخانواده بودن دور باشید ، برای شروع کار نیاز به سرمایه اولیه برای خرید کالا دارید ، اجاره هایی ماهانه که باید پرداخت کنید و ….

پنل نمایندگی ارسال پیامک
اگر کتاب ” تبدیل رویا به ثروت ” را خوانده باشید حتما دوست دارید به صورت محطاطانه عمل کنید تا کارافرین شوید و بعد از انکه به شغل شما به سوددهی رسید ، شغل اولیتان را کنار بگذارید و فقط روی کسب و کار خوتان کار کنید و کارمند بگیرید ، این کاری بود که من هم ان را انجام دادم .
اگر نگاه واقغ بینانه ای داشته باشیم ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی به جز هزینه اولیه برای هاست و دامنه و هزینه طراحی سایت ، دیگز نیاز به هزینه و سرمایه ای نداد . ما در کنار برند پارس گرین ، برند دیگری برای مشاوره و بازاریابی اینترنتی داریم ، که من طی این سال ها متوجه شدم اکثر افراد مشکلی برای درامد اینترنتی ندارند تنها مشکل انها این است که نمی دانند از کجا شروع کنند ، چگونه سایتشان را مدیریت کنند و چگونه طراح سایت مطمئن پیدا کنند ، نیاز به یک همراه و پشتیبان ضروری است . اگر بازاریاب خوبی باشید ، ارتباطات خوبی داشته باشید راه اسانتری ، بدون درگیری های مدیریت سایت ، برنامه نویسی و … وجود دارد .
سامانه پیامک نمایندگی اس ام اس راه ساده ای برای کارافرین شدن است ، یکی از مزیت های پنل اس ام اس نمایندگی در مقایسه با دیگر مشاغل این است که در هر کار اینترنتی دیگری که وارد شوید باید به هر حال روی سایت وقت بگذارید ، مطالب و محتوا در سایت قرار دهید تا درامد داشته باشید ، اما پنل اس ام اس تمام درگیری های فکری شما را از بین می برد و درامد مادام العمری برای شما ایجاد میکند .
ابتدا لازم است در مورد شیوه درامدی پنل اس ام اس بیشتر توضیح دهم که چگونه می توانیم از سامانه پیامک نمایندگی درامد داشته باشیم و شیوه کار به چه صورت است و چگونه میتوان از پنل اس ام اس درامد داشته باشیم .
کاری که باید انجام دهید ، بازاریابی برای فروش پنل اس ام اس است و شما تنها باید با اداره ها ا افراد صحبت کنید و با توجه به نیاز انها به انها پنل اس ام اس بفروشید ، پنل اس ام اس قابلیت های خیلی زیادی دارد که خیلی از افراد از این قابلیت ها اگاه نیستید و اگر شما به انها بگویید پنل اس ام اس چگونه مشکلشان را برطرف میکند خیلی افراد به اسانی از شما پنل اس ام اس خریداری میکنند ، ساده ترین کاری که میتوان با پنل های اس ام اس انجام داد ، تشکر از مشتری بعد از خرید از سایت شماست ، سیستم نوبت دهی ، ارسال خودکار و هوشمند به کاربر قابلیت دیگری از سامانه است که کمک میکند به قیمت یک کارمند و منشی در هزینه های شرکت صرفه جویی شود مشتری شما به صورت خودکار با پنل اس ام اس شما در ارتباط باشد و با توجه به سوال هایی که ارسال میکند سامانه پیامک جواب های مشخص و از پیش تعیین شده ای را برای مشتری ارسال کند ، سیستم نوبت گیری از طریق اس ام اس در مطب دکتر ها می تواند بسیار کاربری باشد ، قابلیت بسیار زیادی در پنل های اس ام اس وجود دارد که مشکلات خیلی از افراد را حل میکند ولی افراد نمی دانند چگونه پنل اس ام اس مشکل انها را برطرف میکند اگر شما این افراد را پیدا کنید و به انها نشان دهید که پنل اس ام اس میتواند مشکلشان را حل کند به اسانی میتوانید پنل اس ام اس بفروشید ، البته در کنار درامد حاصل از فروش پنل اس ام اس ، شما درامد مادام العمر هم دارید ، زمانی که به مشتری پنل اس ام اس می فروشید ، درامد شما مانند کسب و کارهای فیزیکی تمام نمی شود و رشته درامد جدیدی برایتان بوجود می اید ، زیرا مشتریان شما که پنل اس ام اس خریداری کرده اند ، برای ارسال پیامک باید پنل اس ام اس را شارژ کنند شما از طریق این شارژ پنل اس ام اس هم درامد خواهید داشت و با توجه به قیمتی که خود شما برای پیامک تعریف میکنید درامد بعد از خرید شارژ توسط کاربر محاسبه می شود و به پنل اس ام اس شما واریز می شود .
در کنار تمامی درامدهای هیجان انگیز مجازی و غیرفیزیکی ، اگر دفتر تبلیغاتی و بازاریابی داشته باشید ، میتوانید بابت ارسال پیامک های انبوه و تبلیغ برای مشتریان درامد قابل توجهی داشته باشید .

نحوه درآمد نماینده :

۱-فروش پنل پیامک :

مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید . موسسات و شرکت‌ها ، مدارس و دانشگاه‌ها ، انتشارات ، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند . شما با فروش ۱۰ پنل در ماه در حدود ۱ میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت .

۲-پیامک‌های ارسالی :

تعداد ارسالی‌های شما با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد . اگر کاربران شما در روز ۵۰ هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک ۲ تومان برای شما سود داشته باشید ، درآمد روزانۀ شما از این طریق ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

۳-فروش خط اختصاصی :

بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. هر چقدر که شمارۀ فروخته شده رندتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. با فروش ۵ خط با سود متوسط ۱۰ تومان در روز سود ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی به ۳۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

۴- فروش سامانه نمایندگی :

خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش سامانه‌های نمایندگی کرده و از این طریق کسب درآمد کنید . به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی ، بروی پیامک های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.
    به هر یک از نمایندگان یک خط اختصاصی ۱۰۰۰ با قابلیت ارسال و دریافت به عنوان هدیه ارائه خواهد شد.
    به هر نماینده سه خط عمومی رند جهت تخصیص به کاربران تعلق می‌گیرد. این خطوط از ۵ اپراتور ۱۰۰۰ ، 021 ، ۵۰۰۰  می‌باشند .
    اکثر تعرفه‌های ملی‌پیامک بر اساس خطوط deliver-based می‌باشد و هزینۀ پیامک‌های نرسیده به مقصد به حساب کاربر باز می‌گردد.
    شماره‌های عمومی قابل استفادۀ تمام کاربران بوده و قابلیت دریافت پیامک ندارند . این شماره‌ها جهت ارسال انبوه بر اساس بانک سامانه می‌باشد .
    نمایندۀ محترم می‌تواند علاوه بر خطوط رایگان با %۱۰ تا ۲۰% تخفیف مخصوص نماینده اقدام به خرید خطوط اختصاصی نامحدود جهت کاربران نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی