وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

حدس بزنید چه خبری برایتان داریم ؟ فهرست خبرنامه پیامکی شما تنها به اندازۀ تلاشتان گسترش پیدا می کند . اگر شما با پیشنهادات و تخفیفات خود مشتریانتان را ترغیب به خرید محصولات خود نکنید ، مطمئنا فهرست خبرنامۀ پیامکی شما گسترش نخواهد یافت و این امر کاملا واضح است که با رشد نکردن فهرست خبرنامه پیامکی ، تجارت شما نیز گسترش نخواهد یافت . بنابراین ، در این مقاله می خواهیم روش های تبلیغ و گسترش خبرنامۀ پیامکی طی یک مراسم یا رویداد را برایتان توضیح دهیم .


از مانیتور و بیلبورد استفاده کنید

جزئیات و آمارهای بازاریابی پیامکی را بر روی بیلبورد یا مانیتورهای بزرگ نمایش دهید . اما ، زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنید . سعی کنید از این ابزارهای تبلیغاتی برای ارائه تخفیفات و پیشنهادات ترغیب کننده استفاده کنید . شما می توانید از این ابزارها برای برگزاری مسابقه پیامکی استفاده کنید .
از مجری برنامه بخواهید که از تماشاگران بخواهد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند
مردم هنوز هم به این روش تبلیغاتی اطمینان دارند . از سخنران اصلی ، میزبان یا مجری خود بخواهید که چندین بار در بین صحبت های خود از حضار دعوت کند که به عضویت خبرنامه پیامکی تان در بیایند . از آنها بخواهید با جملاتی ساده ، مختصر و صریح این کار را انجام دهند و سعی نکنند با توضیحات طولانی آنها را سردرگم کنند . بازاریابی پیامکی هنوز روش جدیدی در بازاریابی محسوب می شود و بیشتر مردم به این نوع از تبلیغات اطمینان دارند .

توزیع بروشور ، کاتالوگ و آگهی تبلیغاتی

اگر در پایان مراسم / همایش خود به افراد حاضر یک کیف حاوی هدایای مختلف اعطا می کنید ، سعی کنید که درون کیف بروشورهای مربوط به خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید . این کار باعث می شود که مشتریان شما در هنگامی که بروشورهای خود را چک می کنند اطلاعات دقیقی از خبرنامه پیامکی شما به دست آورند .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی